Avatar billede egzonrh Nybegynder
25. juni 2008 - 01:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vista: Kan ikke ændre Hardwareacceleration i Fejlfinding

Hey.
Jeg vil gerne spille Counter-Strike 1.6. Jeg vil gerne åbne det med OpenGL, men den skifter hele tiden til en anden grafik.

Har haft den her problem før i XP. Jeg fixede det, men denne gang er det lidt mere kompliceret.
I XP rykkede jeg punktet til fuld i Hardware Acceleration. Her på Vista kan jeg ikke.

Jeg hører klikker på skrivebordet og trykker på "Personlig Instillinger"-
Så trykker jeg Skærminstillinger.
Så Avancerede Instillinger
Så Egenskaber.
Så Fejlfinding

Så det eneste jeg skal trykke på er: "Skift Instillinger" og rykke punktet til fuld..
Men kan ikke trykke på den knap. Der står:
Den nuværende skærmdriver tillader ikke, at der fortages ændringer i instillingerne for hardwareacceleration.

Oplysninger:

Driver:
ATI Radeon Xpress 1100

Windows:
Microsoft Windows Vista Home Basic.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
25. juni 2008 - 14:05 #1
Så spørgsmålet er: Hvad skal jeg gør, for at kunne ændre Hardware Acceleration. Jeg vil gerne have det "enabled".
Avatar billede egzonrh Nybegynder
28. juni 2008 - 23:51 #2
Lukker