Avatar billede pcdl Nybegynder
24. juni 2008 - 13:35 Der er 1 kommentar

asp language array hjælp

Hej er det muligt i asp at gøre på samme måde som i php hvor man laver en array der ser sådan her ud
$lang = array("t" <= "test");

også skriver man $lang[t]; også bliver det erstattet af test når man ser siden er det muligt at lave dette i asp ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. juni 2008 - 13:51 #1
Det er nemt hvis du bruger JScript sammen med ASP, men med VBScript er det lidt bøvlet: du skal oprette et Server.CreateObject("Scripting.Dictionary")  - søg på google... ;)