Avatar billede adebayor Nybegynder
20. juni 2008 - 14:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem med at opstarte ny bærbar.

Hej, jeg har netop købt en ny bærbar: Mybook M1719

Når jeg skal starte den op siger den: Reboot and select a proper boot device or insert Boot Media in selected Bood device and press key.

Derudover siger den: PXE-E61: Media test failure, chech cable.

Hvad gør jeg?
Avatar billede Jensen DK Novice
21. juni 2008 - 06:35 #1
Tilbage hvor du har købt dyret, skiller du noget ad forsvinder garntien.
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juni 2008 - 10:42 #2
Enig, men tjek lige først at der ikke sidder en CD/DVD i drevet, det kan være fejlen.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. juni 2008 - 07:49 #3
Du har oprettet spørgsmålet 2 gange, det må man ikke i følge ekspertens regler, luk det ene.
Du kan læse her hvordan man lukker et spørgsmål.
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
31. august 2008 - 14:26 #4
Kan der lukkes her?
Avatar billede Jensen DK Novice
01. september 2008 - 07:58 #5
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man lukker / giver point i sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 08:47 #6
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Avatar billede fromsej Praktikant
29. november 2008 - 09:26 #7
Husk lige at vi andre der deltager i tråden du vil have lukket, også får mail, når du lægger indlæg.
Drop det, det fører ingen vegne hen alligevel, nogle har pukket så hårdt på det i fortiden, at det endte med deres egen deaktivering.
Personligt er jeg fuldstændig enig med dig, det er irriterende at der ikke bliver afsluttet.