Avatar billede hulla Novice
14. juni 2008 - 06:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Visual studio og design view

Hej

Jeg kan i VS skifte fra markup til codebehind ved at klikke på F7.
Klikker jeg så igen på F7 kommer jeg tilbage til markup, bare med design view valgt. Kan det laves om så jeg kommer tilbage til min markup kode?
Avatar billede ladyhawke Novice
14. juni 2008 - 07:08 #1
mener du kan ændre default view for aspx sider sådan her:
To set the HTML view as the default view, go to the Tools menu and choose Options. From the list of Options on the left, choose the HTML Designer option. Then, on the right, you can choose to start Web Form pages in HTML View

(det stammer fra denne artikel: http://aspnet.4guysfromrolla.com/articles/032704-1.aspx)
Avatar billede hulla Novice
14. juni 2008 - 09:48 #2
ja det er også fint, og sådan har jeg altid haft det.
Men prøv så lige det jeg skrev, så er den ligeglad med default view
Avatar billede ladyhawke Novice
15. juni 2008 - 17:35 #3
hmmm... undrer mig, det mener jeg ikke min gør... hvilken VS bruger du og hvilken basiskonfiguration?
Avatar billede hulla Novice
15. juni 2008 - 21:32 #4
Jeg bruger standard konfigurationen og det er vs 2008.
Har dog også prøvet web konfigurationen med samme resultat.
Avatar billede hulla Novice
10. juli 2008 - 16:45 #5
Måske findes der ingen løsning,..lukker