Avatar billede borrisholt Novice
13. juni 2008 - 10:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problemer med BCP

Hej

Jeg vil gerna have output fra min query ud i en XML fil. Man kan nemt finde en række eksempler på nettett, men fællsenævneren er at ingen af den virker ...

Hvis nu vi tager gode gamle northwind og vil stoppe kunde tabellen ud i en XML fil vil jeg gøre således :

bcp "select * from northwind.dbo.customers for xml auto" queryout
c:\test.xml -c -r -t

Desværre får jeg fejlbeskeden

Msg 102, Level 15, State 1, Line 1
Incorrect syntax near 'queryout'.

Hvad gør jeg galt ?
Avatar billede arne_v Ekspert
13. juni 2008 - 17:17 #1
Der er ikke noget som spiser dine double quotes ?
Avatar billede arne_v Ekspert
29. juni 2008 - 05:23 #2
borrisholt ?
Avatar billede borrisholt Novice
29. juni 2008 - 08:19 #3
Hej jeg fik det ikke til at virke jeg lavede en batch fil i stedetfor og kaldte .. Lidt slam, ja, men nogen gange skal man are vidre :D

Jeg takker for opmærksomheden

Jens B