Avatar billede tha_painter Nybegynder
13. juni 2008 - 08:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl i .tk

Hej. Sammen nogle venner har jeg started siden www.freewebs.com/marley-reggae .
For at navnet ikke skulle være så langt har vi lavet et gratis .tk domæne (www.marley-reggae.tk).
Men problemet er at når man er inde på vores .tk side, så linker alle knapper tilbage til forsiden, men på vores freewebs side virker det helt fint.

Ved i hvad problemet kunne være?

-=Tha_Painter
Avatar billede jih Nybegynder
13. juni 2008 - 09:32 #1
forstår ikke dit problem.. kun home linker tilbage til forsiden, resten linker til forskellige sider..
Avatar billede 2c Nybegynder
13. juni 2008 - 09:53 #2
Det ser også ud til at virke fint når jeg klikker på linksne på .tk domænet :-)
Avatar billede tha_painter Nybegynder
13. juni 2008 - 13:48 #3
så må det være min browser der gør det..

Nå, men hvis i ikke har problemer, så er det jo helt fint (:
Avatar billede jih Nybegynder
16. juni 2008 - 09:56 #4
luk venligst dette spørgsmål ved at lægge et svar og tage pointsene selv. :-)
Avatar billede jih Nybegynder
04. juli 2008 - 15:11 #5
lukketid..
Avatar billede tha_painter Nybegynder
17. juli 2008 - 21:33 #6
okay mor