Avatar billede michaelrar Seniormester
11. juni 2008 - 20:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kontaktformular med vedhæftet fil

Hej
Jeg søger en løsning, hvor jeg kan lave en kontaktformular i FP2K med mulighed for at vedhæfte filer (formoder de bliver uploadet til serveren) og så kan ses via et link i den mail som genereres fra kontaktformularen når den sendes.

Som her, hvor der kan vedhæftes op til 5 filer http://gratisbyggetilbud.dk/indhenttilbud.php

Håber nogen kan hjælpe. Pft. Michael
Avatar billede michaelrar Seniormester
11. juni 2008 - 20:51 #1
Nå, fandt efter lang tids søgen selv en stor del af svaret med indsæt> Formular> Filsending.
Men havner filerne på serveren og dermed bruger mere og mere serverplads eller er de kun vedhæftet den fil som modtages fra kontaktformularen.
De 200 point er stadig i spil
Avatar billede michaelrar Seniormester
27. juli 2008 - 17:53 #2
Afsluttet