Avatar billede nph12 Nybegynder
08. juni 2008 - 12:15 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

asp.net 3.5 webhotel

Hej
Jeg leder efter et asp.net 3.5 webhotel. Er der nogle I kan anbefale?

I første omgang er det bare til test af hjemmeside, så det behøver ikke at være noget stort og dyrt webhotel.

Kan man selv hoste sin hjemmeside vha. iis og hvad kræver dette?
Avatar billede per-olof Nybegynder
08. juni 2008 - 12:32 #1
Unoeuro https://www.unoeuro.com/products.php rimeligt billigt og stabilt
Avatar billede nph12 Nybegynder
08. juni 2008 - 14:46 #2
Det lyder OK, men hvis jeg programmere hjemmeside med Visual Studio express / SQL express, så kan jeg vil ikke bruge Unoeuro?

https://www.unoeuro.com/support/faq/9/44/
Avatar billede per-olof Nybegynder
08. juni 2008 - 15:42 #3
Førefaller ikke sådan. Kun MySQL tilbydes
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. juni 2008 - 15:46 #4
Needhost.dk har en mulighed med mssql https://www.needhost.dk/producttable/
Indenfor det sidste års tid har de haft nogle driftsproblemer, men det er vist bedre, og i hvert fald godt nok til test.
Avatar billede nph12 Nybegynder
08. juni 2008 - 15:53 #5
Asp.net 3.5 og sql (express) er der nogen webhoteler som understøtter dette?
Avatar billede nph12 Nybegynder
08. juni 2008 - 15:54 #6
Hvad kræver det selv at hoste en hjemmeside? Det skal i førte omgang kun bruges til test.
Avatar billede per-olof Nybegynder
08. juni 2008 - 16:20 #7
Nu er jeg ikke så indsat i ASP-Net, men HVIS du kun skal bruge det til en testmiljø kan du vel sætte op en IIS hvis du bruger XP Pro.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. juni 2008 - 16:38 #8
needhost.dk understøtter .net 3.5
Avatar billede nph12 Nybegynder
08. juni 2008 - 16:50 #9
erikjacobsen: er det ikke kun .net 2.0 de understøtter? Jeg kan ikke se på det link du sendte, at de understøtter .net 3.5

per-olof: Kan man ikke sætte en IIS op som peger på ens webadresse? Hvordan gør man det? Så jeg både har et lokalt testmiljø og et testmiljø, hvor man kan se siden på internettet.
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. juni 2008 - 18:00 #10
Det ser ud til at www.intergate.dk har .net versionen ->http://www.intergate.dk/content/support/komponenter.htm men tror ikke de har sql.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. juni 2008 - 19:10 #11
Jo, de har 3.5 - det står et andet sted: https://www.needhost.dk/
Avatar billede per-olof Nybegynder
08. juni 2008 - 19:43 #12
Jo brug din CD og Kontrolpanel/Tilføj eller fjern program/Tilføj fjern windows komponenter der finder du IIS med mere
Avatar billede nph12 Nybegynder
08. juni 2008 - 20:37 #13
Hvis jeg installere IIS, hvordan får man hjemmesiden vist på internettet? Er det ikke noget med at DNS skal pege på ens hjemmeside? Hvordan gør man det?
Avatar billede per-olof Nybegynder
08. juni 2008 - 21:20 #14
Nja i og før sig vis du skal ha en domain-navne, men du har jo muligheden at skrive din IP adresse og nå din server F.eks så når du ekperten på http://217.116.236.225/ med
Avatar billede nph12 Nybegynder
09. juni 2008 - 18:02 #15
OK. Jeg kigger på det ved en senere lejlighed.

Mange tak for hjælpen.

Er der nogen som vil have point?
Avatar billede per-olof Nybegynder
09. juni 2008 - 18:06 #16
Ne snup dem self
Avatar billede it-dk Nybegynder
09. juni 2008 - 19:46 #17
Ellers tak var ikke til den store hjælp.
Avatar billede nph12 Nybegynder
09. juni 2008 - 21:29 #18
Lukker