Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2008 - 14:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Permissions fejl: Server.CreateObject Access Error ?

Hey alle..

Jeg har lige installeret windows server 2003 på ny og er ved at sætte denne op.

Men nu får jeg følgende fejl:
-----------------------------------------------------

Server object error 'ASP 0178 : 80070005'

Server.CreateObject Access Error

/Videogalleri_Upload.asp, line 3

The call to Server.CreateObject failed while checking permissions. Access is denied to this object.

-------------------------------------------------------------

Det har virket! Men efter at jeg så har haft genstartet serveren virker det ikke længere..

Fejlen kommer når jeg prøver at benytte aspSmartUpload ?..

Nogen som kan hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2008 - 16:17 #1
Okay fandt fejlen...

Under properties for "wwwroot-mappen" skulle man under fanen "websharing" tilføje wwwroot mappen..
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2008 - 16:17 #2
Lukket..