Avatar billede madser22 Novice
31. maj 2008 - 17:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

asp vs photoshop

hejsa.

Jeg er lidt i tvivl om man kan og hvordan man gør dette:

jeg vil gerne lave et adminstrator login til min side. Login boksen vil jeg gerne gøre lidt ud af, så derfor har jeg lavet en i photoshop.
Det jeg så ikke er med på det er hvordan får jeg mit photoshop design til at passe ind i mine to form felter?. Jeg kan jo sætte mit photoshop design ind som background-image, men form felterne skal jo passe præcis i forhold til mit design
Nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede w13 Novice
31. maj 2008 - 18:01 #1
Det har ikke rigtig noget med ASP at gøre.

Boksen og felterne skal placeres og styles med CSS.
Avatar billede madser22 Novice
03. juni 2008 - 10:41 #2
det kan jeg da egentlig godt se, jeg nupper poitnen her igen, skriv hvis det ikke er ok..