Avatar billede boxer Nybegynder
30. maj 2008 - 16:40 Der er 1 løsning

Mobilt bredbånd med privat IP adresse

Hejsa

Jeg overvejer at anskaffe mobilt bredbånd til den bærbare.
Så vidt jeg kan læse mig frem til er det et problem at udbyderne benytter en offentlig IP hvilket medfører større chance for hackerangreb.

Er der nogen der kender en udbyder der bruger privat IP?
Måske endda et sted hvor man kan få noget der er forbrugsafregnet?

mvh
Boxer
Avatar billede boxer Nybegynder
08. juni 2008 - 14:22 #1
3mobil tilbyder deres kunder at man kan få privat IP.
Det kan klares i opsætningen.

Men det er ikke længere relevant da jeg fandt ud af at min nuværende mobil (nokia e51) har indbygget bluetooth modem med hastighed på 110 kb/s
Det er fint nok i nødsituationer :)