Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2008 - 15:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan den ikke ORDER BY Visninger ?

Hey alle..

Jeg har problem med min side..

Når min SQL-streng hedder:
"SELECT * FROM videogalleri WHERE Aktiv = 'JA' ORDER BY Visninger DESC LIMIT 0,10"

Virker siden ikke :S..

Når strengen hedder:
SELECT * FROM videogalleri WHERE Aktiv = 'JA' ORDER BY ID DESC LIMIT 0,10

Den kan altså ikke sorterer efter Visninger?.. hvorfor ikke?
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2008 - 15:51 #1
Når strengen hedder:
SELECT * FROM videogalleri WHERE Aktiv = 'JA' ORDER BY ID DESC LIMIT 0,10

*Virker siden IKKE...
Avatar billede keysersoze Guru
30. maj 2008 - 16:05 #2
hvilken fejl får du? mest nærliggende lyder det som en stavefejl.
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
30. maj 2008 - 16:06 #3
SELECT FROM videogalleri WHERE Aktiv = 'JA' ORDER BY ID DESC

er det når du har stjerne på den ikke virker eller hva?????
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2008 - 16:09 #4
Nej beklager, jeg fandt fejlen.. Det er fordi at jeg har lavet noget med nogle sterner der bliver vist alt efter hvor højt den pågældende video er rated, men og der skete åbenbart en fejl i de stjerner når man sorterer efter Visninger :S..

Jeg ved stadig ikke hvorfor, men laver det bare om :).

Tak for det hurtige svar anyway..
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
31. maj 2008 - 08:36 #5
husk af lukke spørgsmålet