Avatar billede rookie44 Juniormester
28. maj 2008 - 19:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Program flytning til anden PC

Jeg har lavet Access programmer, og vil nu prøve at lære Visual Basic. NET Har lavet et lille program i Visual Studio 2005.NET med Northwind databasen i SQL 2005 Express. Det funker fint på den maskine jeg laver programmet på. Men når jeg flytter exe-filen fra bin mappen og .mdf filen over i en mappe på en anden PC virker det ikke. Jeg får en error 26.
Hvad gør jeg forkert eller mangler at gøre.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. maj 2008 - 22:54 #1
Er der installeret .NET på den anden PC ?
Avatar billede rookie44 Juniormester
29. maj 2008 - 21:25 #2
Ja. Jeg har prøvet med Northwind SQL og en af mine egne Access databaser, men med samme resultat.