Avatar billede driogan Nybegynder
28. maj 2008 - 14:12 Der er 4 kommentarer

Error 403.2

HTTP Error 403.2 - Forbidden: Read access is denied

Det er den fejl meddelse jeg får når jeg prøver at tilgå websiden på vores ene server, men hvis jeg er lokal på serveren virker det helt find det er først så snart jeg prøver at til gå den fra en klient..

Nogen der har en ide til hvad det kan være ?
Avatar billede darrich Novice
28. maj 2008 - 14:16 #1
Avatar billede driogan Nybegynder
28. maj 2008 - 14:27 #2
Det ved jeg godt... har prøvet at give everyone rettighed read & execute rettigheder og det virker stadigvæk ikke, og det er på både, websitet og folder den henter den fra.
Avatar billede darrich Novice
28. maj 2008 - 18:24 #3
Det kan være noget drilsk noget.

Hvad IIS version er det?

lige et link til Microsoft support med en søgning på fejlen.
http://support.microsoft.com/search/default.aspx?mode=a&query=HTTP+Error+403.2&catalog=LCID%3D1033&1033comm=1&spid=2097
Avatar billede darrich Novice
13. juni 2008 - 13:57 #4
fik du løst det?