Avatar billede azcii Nybegynder
28. maj 2008 - 08:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DELL XPS M1530 Wireless Driver på Windows XP

Jeg har fået en sending DELL XPS M1530 Bærbare computere som skal installeret med Windows XP før de bliver sendt ud, Jeg er løbet ind i det problem at DELL ikke tilbyder drivere til XP og har derfor måtte finde drivere flere forskellige steder og det er også gået fint.

Men wireless driveren virker ikke korrekt, jeg kan fint bruge mit wireless og den kommer ikke med nogen problemer, men hvis computeren går i pause så ryger min forbindelse og jeg skal genstarte computeren for at oprette den igen. Nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre, eller kan linke til en driver der virker.
Avatar billede azcii Nybegynder
28. maj 2008 - 17:20 #2
Har prøvet den, det hjalp ikke, jeg har haft fat i DELL premium support og der er ingen holdbar løsning pt. så jeg lukker den selv nu.