Avatar billede kirenevs Nybegynder
27. maj 2008 - 09:03 Der er 7 kommentarer

Mus fryser fast

Jeg har to pc'er kørende en router og Swiches,kun en skærm.Når jeg starter min pc'er, fryser min mus til så jeg skal starte flere gange for at den virker igen.Er der nogen som har en ide hvorfor? og hvordan løser jeg problemet
27. maj 2008 - 11:50 #1
... ? den må du forklare lidt nærmere ?
Avatar billede kirenevs Nybegynder
27. maj 2008 - 16:50 #2
Når jeg tænder min pc, fryser musen fast,og jeg skal starte pc'en flere gange før musen virker.
27. maj 2008 - 20:55 #3
Hvilken type/model
USB ? PS/2 ?

... prøv med en anden MUS
Avatar billede kirenevs Nybegynder
28. maj 2008 - 08:23 #4
DKVM-2KU KVM Switch til USB 2.0 / Etherfast Cable/DSL VPN Router med 4 port Switch.
Der er intet i vejen med mus,det er en laser og er næsten ny, men det er ikke her problemet ligger, nogen har fortalt mig at med en switcher kan musen fryse til engang imellem,det skal jeg leve med.
Det er dette jeg spøger om,hvis nogen har en løsning på problemet?
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2008 - 08:49 #5
Jeg bruger en D-Link DKVM-2K uden problemer.
Prøv at bytte om på kablerne til dine maskiner. Når der ikke er nogen maskiner tændt, står den til en standard port. Det er denne port du skal bruge til den maskine du tænder først.

:-)
Avatar billede kirenevs Nybegynder
28. maj 2008 - 15:05 #6
tpo,tak for hjælpen.
Lukker
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2008 - 15:46 #7
Hvis min kommentar hjalp dig, kan du jo akseptere dette svar.

:-)