Avatar billede bodyguard Nybegynder
25. maj 2008 - 23:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Medlemssystem - Kontigent adm

Hej eksperter,

Jeg er ved at lave et lille system til min klub.

Systemet skal bruges til at holde styr på medlemmer og vores økonomi.

Det jeg har brug for hjælp til er at lave en smart og nemt kontigent styringsmodul...

Hver måned skal hvert med hvis STATUS "Aktiv" betale et gebyr på 150 kr. samt et foreningsbidrag på 50 kr.

Samtlige medlemmer har fået besked på at skrive der medlems nr eller navn som tekst med overførelsen, som de laver hver måned...

Den 5. i hver måned gennemgår vores kasser så om pengene er gået ind, dvs han tjekker netbanken og noterer hvem der har betalt.

Nu skal vi jo så finde en nem og overskuelig måde at gøre dette på....

Vær opmærksom på at hvis STATUS er "Traener", "Bestyrelse" eller "Bero" så skal medlemmet kun betale foreningsgebyr.

Hvis STATUS er "Frivillig" skal der ikke betales noget og hvis "Afsluttet" skal medlemmet ikke fremgå af listen.

Jeg håber at der er et smart hoved som kan hjælpe med dette :)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
26. maj 2008 - 08:40 #1
kontakt mig på: mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede bodyguard Nybegynder
04. juni 2008 - 19:17 #2
Så er der sendt en e-mail :)
Avatar billede bodyguard Nybegynder
05. juni 2008 - 11:44 #3
Lukket...

der henvises til:
http://www.eksperten.dk/spm/833925