Avatar billede boxer Nybegynder
22. maj 2008 - 11:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilføje keywords i footer

Hejsa

Jeg ser ofte websites hvor der er tilføjet en håndfuld keywords i bunden af siden.
Noget i denne stil:

keywords: tracker, website tracker, website monitoring services, web site monitor, web site monitoring service, server monitoring, website monitoring, website uptime, alert when host is down, web site monitoring down, free server monitoring, website availability, server monitor, check web page, website performance, server uptime, uptime alert service, downtime, uptime, monitoring, downtime alert, server monitoring sms alerts, check site uptime, monitor web site uptime, site uptime, web server monitoring, web site performance monitor, website monitoring service, web page monitoring, site availability, site monitoring, remote server monitor, uptime tracking, monitoring services sms, site uptime monitoring, monitoring websites free, measure downtime, check server uptime, external server monitoring

spørgsmålet er så om det har nogen effekt og hvor småt det må stå?
Avatar billede madx Nybegynder
22. maj 2008 - 13:44 #1
Ingen effekt, men kan søgemaskinen ikke crawle menuen, så kan det bidrage til at undersider crawles.

Keyworddensity på f.eks. monitor vil iøvrigt stige til alt for høje niveauer

Få relevante links er bedst
Avatar billede madx Nybegynder
22. maj 2008 - 13:45 #2
Der er ikke en håndfuld efter min bedste overbevisning ;-) men linkspam
Avatar billede boxer Nybegynder
22. maj 2008 - 14:00 #3
Der er ikke tale om links eller menuer, men derimod ord/tekst som er placeret i bunden af siderne.
Avatar billede w13 Novice
22. maj 2008 - 14:01 #4
Stadig det samme. ;) keywordspam.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. maj 2008 - 14:14 #5
Ja, det er det vel nok i den stil :o)

Hvis man nu nøjes med en sætning på 20-30 beskrivende ord?
Avatar billede madx Nybegynder
22. maj 2008 - 16:53 #6
Det kan man godt, men det skal være relevant og individuelt for den enkelte side - og ikke så f.eks. et ord går igen som herover - som f.eks "monitor"
Avatar billede boxer Nybegynder
23. maj 2008 - 16:12 #7
Tak for hjælpen til jeg begge.