Avatar billede pillpopper Nybegynder
21. maj 2008 - 15:27 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hvor kan man få internet uden telefon

er der nogle der har et godt bud på hvilken firma der kan levere en god, hurtig og billig internet forbindelse på mindst 4gb i både opload samt download.?

Jeg skal kun bruge en internetforbindelse og ikke en telefon.
Avatar billede leif Seniormester
21. maj 2008 - 15:48 #1
Alle kan levere forbindelser uden at du har en telefonlinie. Nogen tager extra betaling for en Basislinie og hos nogen er den med i prisen.

Du skriver mindst 4gb i upload og download ? Så ved du godt at vi snakker Fiber forbindelser og forbindelser hvor du ligger din halve sjæl når du betaler ?

Men er det måske 4Mbit/s du mener, det er ikke en standard ADSL, du kan få fx. 20/1 Mbit dvs. 20 ned og 1 op for 354,- om md.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
21. maj 2008 - 15:54 #2
ja det var 4mibt/s.  Så jeg skal have fiberforbindelse. Den ahr jeg ikke og jeg vil heller ikke betale for at få det lagt ind i huset.

Den hastighed du omtaler på 20 ned og 1 Mbit i opload hvilken firma er det.?

grunden ti jeg ville have en 4Mibt i både opload og download er fordi jeg har hørt at det er det man skal have af hastighed for at kunn estremme film uden de hakker.

Og så vil jeg osse gerne bruge GOOGLE MAP uden der er forsinkelser.

Passer det eller kan man godt bruge en mindre hastighed.?
Avatar billede leif Seniormester
21. maj 2008 - 16:03 #3
Nej, hvis det var en 4Gbit/s du snakkede om er det Fiber.
Avatar billede leif Seniormester
21. maj 2008 - 16:05 #4
Om man kan nøjes med mindre, er jo op til dig.

Jeg har ikke set nogen ADSL med 4Mbit/s i upload, men VDSL men det sælges oftes pt. kun som erhvervsprodukter.

20/1 prisen var Bredbånd City hos TDC
Avatar billede leif Seniormester
21. maj 2008 - 16:06 #5
Skal du streame videoer fra din maskine eller skal du se streamet videoer ?

Skal du streame er det anpå hvor mange som kigger med samtidig. Skal du se streamet videoer så er det kun download hastigheden som er vigtig.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
21. maj 2008 - 16:09 #6
okay mange tak for den informeation;)
og får din hjælp.

Lægger du et svar så jeg kan give dig point:)

Kan du have en forsat god dag..
Avatar billede leif Seniormester
21. maj 2008 - 16:24 #7
Jeg kan se at CyberCity tilbyder noget Solo Bredbånd 20/2 til 409,- om md.

Fullrate: 10/2 for 359,-

Så der er tilsyneladende nogen muligheder for i hvert til fald 2Mbit/s i upload.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
21. maj 2008 - 16:25 #8
Bukkker & takker.

Lægger du et svar:),
Avatar billede leif Seniormester
21. maj 2008 - 16:29 #9
Nope, men kig dig lidt omkring så kan det være du falder over lige netop den udbyder og den hastighed du mener du skal bruge.

Eksempler på udbydere:
TDC
CyberCity/Tele2
Fullrate
Telia

Og der findes flere endnu, men det er nok nogen af de største.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
21. maj 2008 - 16:30 #10
Tak for det du er godt nok en guttermand;)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
25. juni 2008 - 17:06 #11
undskyld den sene besvarelse. Men jeg har valt telemore. En 5/768 Mbit for 249 pr. måned og så kun 448 kr. for første måned samt oprettelsen.

Kommer I med et svar så i kan få de point.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
25. juni 2008 - 17:09 #12
øh.. 5mb ned og 768 kb op, ikke?

Ville være rimeligt crasy hvis det var 768 mb op *G*
Avatar billede pillpopper Nybegynder
18. juli 2008 - 15:02 #13
Jeg har valgt telemore 199kr. pr. mdr. for 5/768l
Kom med et svar og jeg deler pointene
Avatar billede pillpopper Nybegynder
20. juli 2008 - 15:40 #14
Vil i ikke have point? Såskaljeg lige bruge et svar:-)
Avatar billede leif Seniormester
20. juli 2008 - 16:15 #15
Springer over
Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. juli 2008 - 22:49 #16
k så bukker jeg og takker for hjÆlpen;-)
Du er en guttermand:-)