Avatar billede dakas Nybegynder
17. maj 2008 - 16:47 Der er 1 kommentar

Spildesigner, brugerflade til et spilleprogram,

Hej spildesignere

Jeg er langt fremme med udviklingen af et såkaldt økonomispil til skolebrug. Foreløbig et det lavet "primitivt" på Excell
Nu mangler jeg et spændende design med flash-effekter, lyd og andet, der kan gøre brugerfladen rigtig interessant for de unge.

Kan nogen tilbyde deres ekspertise, vil jeg meget gerne høre tilbage(vedlæg gerne prøve).
Jeg er klar til at betale for den rette ide.

vh
Dakas, Søren Mortensen.
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. maj 2008 - 18:02 #1
Hej Søren,

Det lyder som en sjov og spændende opgave, og jeg har før lavet spil, men det er nogle år siden. Dengang brugte jeg Director (Shockwave), men det kan godt være at Flash er lige så godt til det i dag.

Jeg arbejder som freelance grafiker, så designet kan jeg helt sikkert hjælpe med. Men hvis effekterne og programmeringen er meget avanceret, så er det måske en god idé at sammensætte et lille hold med en programmør og designer. Det tror jeg du vil få det bedste resultat ved.

Du kan kigge på www.tinocordes.dk på mine design-referencer og hvis det jeg foreslår lyder godt, så skriv en mail mail@tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes