Avatar billede hans01 Nybegynder
14. maj 2008 - 08:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

oprsætning af site definition og testing server

Jeg er igang med at oprette en oscommerce store i DW8. jeg har installeret mysql/apache server, og skal nu definere side i dw8.

min shop ligger i følgende folder C:\Program Files\EasyPHP 2.0b1\www\oscommerce\www\ det er her min index fil er placeret.

jeg kan ikke huske hvordag jeg lige definere min testing server.

Er der nogen der kan hjælpe...
Avatar billede ohs Nybegynder
17. maj 2008 - 13:48 #1
Jeg kan hjælpe dig ved at sende dig en PDFfil med alle oplysninger hvordan du skal gøre. Jeg kan desværre ikke lægge den ind her da der er billeder som viser hvordan.
Avatar billede hans01 Nybegynder
23. maj 2008 - 08:23 #2
kan du ikke mailen den hans.lundqvist80snabelahotmail.com
Avatar billede hans01 Nybegynder
28. maj 2008 - 05:50 #3
Hej Ohs

Jeg har intet modtaget endnu
Avatar billede ohs Nybegynder
28. maj 2008 - 09:12 #4
Jeg sender den om et øjeblik