Avatar billede dmg Nybegynder
13. maj 2008 - 23:21 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvilket CMS system passer bedst til konvertering

Hej experts,

Jeg vil gerne begynde at lave hjemmesider via open source systemer:

Hvis jeg skulle konvertere en hjemmeside som: http://globalcreationscart.com/

via enten Joomla, TYPO3, OsCommerce eller andre, hvilket system ville i recommende?
Avatar billede bauerdata Nybegynder
14. maj 2008 - 17:13 #1
Avatar billede dmg Nybegynder
14. maj 2008 - 19:56 #2
Hej bauerdata,

plone ser rigtigt spændende ud, hvorfor ville du vælge dette frem for Joomla, TYPO3 eller OsCommerce?
Avatar billede bauerdata Nybegynder
14. maj 2008 - 22:14 #3
Bla. fordi der er rigtigt mange add on produkter og der kommer hele tiden flere til.

http://plone.org/products
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
14. maj 2008 - 23:03 #4
Jeg vil da klart bruge Joomla. Der er over 1300 udvidelser og her kommer også flere til, og (uden garanti) tror jeg også der kommer langt flere end til plone.

Desuden findes der er kæmpe community bag Joomla (og også et dansk) hvor du nemt kan få svar på de fleste spørgsmål omkring systemet
Avatar billede bauerdata Nybegynder
15. maj 2008 - 08:35 #5
Der er et særligt kunstner samfund som bruger plone
Der kan du se at video , lyd osv  ikke er et problem med plone.
Det ser ud til at dække din hjemmesides behov.
http://plone4artists.org/
Avatar billede bauerdata Nybegynder
15. maj 2008 - 08:36 #6
Plone har sit eget internet tv selskab
se http://plone.tv/media/1216730361/view
Avatar billede bauerdata Nybegynder
15. maj 2008 - 08:41 #7
Her er nogle gode intros til hvor let det er at arbejde med sine data i plone.
http://www.databassen.dk:8090/bauerdata/plone_intro
http://www.databassen.dk:8090/bauerdata/plone_help
Avatar billede m-stengaard Nybegynder
02. juli 2008 - 10:04 #8
Jeg har selv prøvet en del CMS systemer, men foretrækker klart Joomla.
Joomla er forholdsvis nemt at arbejde med, og mulighederne er utallige.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
02. juli 2008 - 10:27 #9
det er en tabt kamp - bauerdata er over forelsket i plone. For hver post du laver om Joomla laver han 5 om plone. Man skulle tro han var affiliate
Avatar billede m-stengaard Nybegynder
02. juli 2008 - 15:10 #10
Jamen det er et frit land vi lever i, og hvis bauerdata mener at plone er det bedste er det da det han skal skrive.
Vi kan alle komme med vores anbefalinger, og så kan dmg derudfra tage stilling til hvad han vil kaste sig over :)
Avatar billede dmg Nybegynder
01. august 2008 - 07:40 #11
joomla er det bedste har jeg fundet ud af! Tak for hjælpen drenge!
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
01. august 2008 - 08:13 #12
Du bruger det svar jeg gav og tager selv pointene? Det hænger da ikke sammen!
Avatar billede dmg Nybegynder
01. august 2008 - 08:23 #13
gadensgaard! fejl!
fandt ud af jeg havde en masse åbne spørgsmål og var måske lige hurtig nok til at acceptere...
Hvad kan vi gøre ved det min ven?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
01. august 2008 - 08:30 #14
det går så denne gang, men læs lige dine tråde igennem en anden gang så hvis du regner med at skulle have hjælp fremover.