Avatar billede lennart Nybegynder
12. maj 2008 - 19:46 Der er 9 kommentarer

Frontpage viser ikke mapperne

har den nyeste frontpage.
Frontpage viser ikke alle mapperne når jeg er inde i programmet.
Hvis jeg downloade en mappe fra serveren kan den godt vise den.

Men næste gang jeg starter fp op er den væk igen,lokalt altså inde i fp, men den kan ses i stifinder.
Fp viser kun 4 udaf ca 20 mapper hvad er der galt?
12. maj 2008 - 21:24 #1
Denne indstilling kan være årsagen:

Funktioner->Indstillinger for websted, fanen Avanceret
Marker feltet 'Vis skjulte mapper og filer'
Avatar billede lennart Nybegynder
12. maj 2008 - 21:57 #2
nej har prøvet
13. maj 2008 - 09:03 #3
... og du importerer mapperne ved hjælp af Frontpage?
Avatar billede lennart Nybegynder
13. maj 2008 - 14:45 #4
ja jeg har også gjort det med ftp
13. maj 2008 - 14:49 #5
Hvis du gør det med ftp skal du efterfølgende importere i Frontpage. Det er ikke nok, de er placeret i samme mappe.
Avatar billede lennart Nybegynder
13. maj 2008 - 17:18 #6
hvis den kan vise nogle kan den vælg også vise de andre det hele er gjort på samme måde...
Avatar billede lennart Nybegynder
24. maj 2008 - 22:41 #7
har prøvet at importere så kommer den med fejl...

har også en andet problem den viser ikke altid alle min opdateringer på min html når jeg uploader den....f.eks hvis jeg skriver noget mangler noget at teksten...
Avatar billede lennart Nybegynder
16. juni 2008 - 10:25 #8
nu har jeg prøvet at importere webstedet igen fra serveren. Den viser stadig kun de 4 undermapper.
og når jeg prøver at importere en enkelt mappe kan den godt vise den, lige indtil jeg genstarte programmet så er den væk igen...
Avatar billede lennart Nybegynder
22. august 2008 - 21:54 #9
ingen der kan hjælpe....