Avatar billede janny Nybegynder
03. maj 2008 - 18:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Købe Adobe Golive

Hej

Nogen der har et bud på, hvor man kan købe Adobe Golive ver.4 eller 5?

JH
Avatar billede olebole Juniormester
03. maj 2008 - 23:39 #1
<ole>

Hvorfor købe et oldgammelt program, der ikke skriver særlig god kode? Seneste version af GL hedder 9 - og den er forøvrigt nylig udgået  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede janny Nybegynder
04. maj 2008 - 02:32 #2
Fordi mine 3 hjemmesider alle er lavet i Golive4, og fordi jeg ikke bekymrer mig om hvorvidt det er oldgammelt eller skriver helt korrekt kode. Jeg ønsker blot at kunne vedligeholde disse sider, med den nemme interface jeg er vant til i Golive4. Jeg orker bare ikke at starte op fra bunden af, fordi min golive-cd er gået i udu, og jeg derfor ikke kan installere den på min nye pc.

JH
Avatar billede janny Nybegynder
13. september 2008 - 00:32 #3
smid et svar, så lukker jeg.
Avatar billede janny Nybegynder
18. august 2010 - 16:38 #4
lukket