Avatar billede KongKurs Juniormester
29. april 2008 - 22:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Design af logo + baggrund

Hejsa,

Jeg er ved at lave et site der har med både og ting til sejlere at gøre. Jeg ville derfor høre der var en som kunne lave et design til det øverste af siden dvs. et logo + hele det øverste af toppen på siden.

Jeg betaler gerne et mindre beløb, såfremt points ikke er nok.

Takker :)

Mvh

Frederik
Avatar billede KongKurs Juniormester
29. april 2008 - 22:02 #1
og så var der lige linket: http://www.altombaade.dk/forum/ :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
29. april 2008 - 22:59 #2
Hej Frederik,

Jeg hjælper gerne. Skriv en mail og lad os snakke om det.

med venlig hilsen
Tino Cordes
mail@tinocordes.dk
www.tinocordes.dk
Avatar billede mash Mester
30. april 2008 - 01:10 #3
høhø jeg har lavet toppen på baadinfo.dk(ja faktisk alt flash på sitet)så må hellere lade en anden gøre det :P
Avatar billede KongKurs Juniormester
23. juli 2008 - 14:03 #4
lukker