Avatar billede anders_cp Nybegynder
28. april 2008 - 17:55 Der er 1 løsning

Debug-mode i webservices

Hej
Jeg har en alm. webside, hvor debug-mode fungerer fint, men når jeg vil debugge en WebService asmx-side kan dette ikke lade sig gøre. Jeg får fejlbeskeden:
"
.... To debug this module, change its project build configuration to Debug mode. To suppress this message, ...
"
I min web.config har jeg bl.a. sat flg.
        <compilation defaultLanguage="c#" debug="true" strict="false" explicit="true" batch="true" batchTimeout="15" maxBatchSize="1000" maxBatchGeneratedFileSize="3000" numRecompilesBeforeAppRestart="15">

.. Så hvordan kan jeg få lov til at debugge en webservice?

Anders
Avatar billede anders_cp Nybegynder
15. maj 2008 - 11:49 #1
hmm. ingen respons. Jeg lukker emnet.