Avatar billede Slettet bruger
27. april 2008 - 23:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Design et logo

Er der nogen som kunne lave et logo?

navnet på logoet er Profwss som står for:

Prof
Wine
Software
Systems
Avatar billede egzonrh Nybegynder
28. april 2008 - 14:50 #1
http://www.metacafe.com/watch/482972/awsome_simple_logo_creation_with_glossy_effect_tutorial/
http://www.metacafe.com/watch/yt-JVmunnv1CH4/youtube_video_tutorial_1_create_a_3d_logo/

Her vises der hvordan man kan lave logoer med Photoshop. Den første er bare en 3D kugle med en tekst og den anden er teksten "YOUTUBE", som du kan omdanne til Profwss.

Hvis de ikke er gode nok, så bare go til www.metacafe.com og søg efter:
"Photoshop Logo" eller hvis der ikke er gode videoer så søg efter "Photoshop Tutorial".

Programmet Adobe Photoshop kan man prøve i 30 dage. Så har du rigelig tid til at prøve den og lave den logo du vil have. Photoshop kan ikke bare kun lave logoer, men mange  også mange andre ting.

Jeg ved godt at du spurgte om nogen kunne lave den logo, men min 30 dags gratis prøveversion er udløbet:P

Held og lykke.
Avatar billede g0t Nybegynder
28. april 2008 - 16:44 #2
http://peecee.dk/upload/view/111483

250 kr

Email: holsteinkaa@gmail.com
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2008 - 17:59 #3
eqzonrh....

Tak for linkene, men jeg er ikke kreativ nok til at lave logo'er

qot....

Det ser flot ud, jeg skal lige have grønt lys for forslaget...
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2008 - 18:06 #4
Qot....

I hvilke grafik formater får jeg det i? jeg tænker mere på skaleringen når det lægges på web'en.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
28. april 2008 - 18:19 #5
Det var jeg heller ikke:P, men på videoerne fortæller de hvad man skal gør (step by step) for at lave en logo. eller en anden ting.
Avatar billede g0t Nybegynder
28. april 2008 - 18:39 #6
Hej.

Det kan du selv bestemme. Jpeg, Gif, Png, PSD. Du vælger også baggrundsfarve og hvilke opløsninger du vil have det i.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2008 - 19:36 #7
qot....

Jeg vil senere på ugen vende tilbage med feedback evt. ændringer....
Avatar billede g0t Nybegynder
28. april 2008 - 19:39 #8
Okay. Skriv på min mail.
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2008 - 23:07 #9
Qut smid lige et svar....
Avatar billede g0t Nybegynder
30. april 2008 - 01:46 #10
svar