Avatar billede eqvaliser Nybegynder
25. april 2008 - 18:01 Der er 1 løsning

Xp sp2 - asp.net 2.0 patched - Website kræve login ønskes fjernet

har en side som kører på en computer med windows xp sp2
fuldt patched osv osv..

meen  har samme fejl som denne gut..
http://www.eksperten.dk/spm/816641

meeeeeen
A1 skriver i en af de nederste poster
"" i samme fane er der også en der hedder noget med ip sikkerhed, tillad alle ip'er ""

og den er grå for mig, så derfor kan jeg ikke Rediger i denne fane
nogle ider.

eller andre forslag til hvordan jeg fjerner bruger godkendelse til
websitet  ?  og nej ikke engang localhost virker..

har på default location og et default.htm dokument der kun indeholder " Dette er en test "
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
25. april 2008 - 18:04 #1
det fatter jeg ik en skid af,, nu viker siden.