Avatar billede haz Nybegynder
24. april 2008 - 22:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

opdatering af en del af siden

hvis man har en knap på masterpagen som først laver en ændring på masterpagen og derefter laver en redirect til en anden side
kan man så få ændringen til at blive der , altså sådan at kun den nye del af siden ændres ?
Avatar billede kalp Novice
24. april 2008 - 22:37 #1
"en del"

Det kan være så meget. Det kan være du skal holde op med, at snakke om dele og fortælle med et eksempel hvad der er på siden og hvad der skal ændres efter redirect.
Avatar billede haz Nybegynder
24. april 2008 - 22:51 #2
det vil jeg så gøre

jeg har en menu af knapper på mastersiden , ved et tryk på en af dem redirecter den den til en ny side som benytter den samme masterpage , det jeg godt kunne tænke mig var at man ved tryk på knappen ændrede knappens udseende

er det mere forståelig ?
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2008 - 20:53 #3
Du kan vel smide et updatepanel på den (knappen) og så ændre hvad du nu skal ændre.
Avatar billede haz Nybegynder
28. april 2008 - 19:22 #4
takker
Avatar billede haz Nybegynder
28. april 2008 - 19:22 #5
smid et svar
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2008 - 21:17 #6
Det gør jeg :-)