Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
15. april 2008 - 13:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afkrævning af password ved send af meddelelse i gæstebog

Jeg har et besynderligt problem: når nogle brugere anvender gæstebogen på min hjemmeside bliver de afkrævet et password når de klikker på Send-knappen. Andre brugere har ikke problemet. Er der nogen der ved hvad der er galt???
Avatar billede w13 Novice
15. april 2008 - 14:11 #1
Kan vi se et link til den eller koden?
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
15. april 2008 - 14:17 #2
OK, gå til www.gnliebach.dk og prøv at vælge Gæstebog og skriv i den og tryk send for at se om det virker (på nogen maskiner virker det ok), men jeg har kendskab til 2 andre maskiner som bliver afkrævet et password.
Avatar billede w13 Novice
15. april 2008 - 14:26 #3
Det er jo en exe-fil, så den har vi ikke adgang til.

Jeg synes, du skal kontakte hosteren af dit webhotel og høre, hvordan det kan være.
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
15. april 2008 - 14:34 #4
Jeg har kontaktet hosteren af mit webhotel, men ikke fået et svar på hvorfor, udover at det virker på deres pc...... så tænkte jeg at eksperten måske kunne hjælpe.
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
17. november 2008 - 07:52 #5
Lukker spsm.