Avatar billede dazzy Nybegynder
12. april 2008 - 18:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billede galleri php

Hej med jer.

Kan i hjælpe mig med at lave et billede galleri hvor man skal kunne oploade billeder direkte fra hjemmesiden.
Galleriet skal selv oprette genveje og miniature billeder¨som man kan klikke på for at se billedet i stort.
Den skal også kunne køre slide show.
Har prøvet et par stykker jeg ikke kunne få til at virke.

På forhånd tak:D
Avatar billede abrjonline Nybegynder
10. juni 2008 - 23:03 #1
Skal det absolut være php?

har du evt adobe photoshop?

Der er massere fede løsninger spm kan lave dig et slideshow fx den build in del der ligger i photoshop.
Avatar billede dazzy Nybegynder
11. juni 2008 - 22:30 #2
Skal helst være sådan den er nem at uploade billeder på da andre end mig skal kunne gøre det fra siden.
Avatar billede dazzy Nybegynder
22. oktober 2009 - 18:49 #3
Lukket