Avatar billede uzouse Nybegynder
11. april 2008 - 20:18 Der er 1 kommentar

Hjææælp php fusion!

Jeg skal virkelig bruge en ekspert i phpmyadmin jeg har startet en php fusion hjemmeside og vi bruger siden meget men jeg må indrømme jeg overhoved ikke har styr på phpmyadmin og kan slet ikke finde ud af at opsætte den. jeg ved blandt andet at min mysql ikke er indexeret og det skulle ikke være så godt....

please heeelp!
Avatar billede strandfelt Nybegynder
20. april 2008 - 20:27 #1
Hvori præcist ligger dit problem?
En normal opsætning af php-fusion virker som den skal, hvis du har indtastet alle felter under setup korrekt. Der er ingen brug for indeksering. :-)