Avatar billede mcnovy Nybegynder
07. april 2008 - 02:00 Der er 1 løsning

kører C# kode, EFTER siden er loaded

Hej eksperter..

jeg har en side som på ASPX siden loader nogle info fra en mssql,
som bliver lagt ind i en dropdownlist.

og så har jeg min .cs side som loader nogle info fra db som den ligger ind i nogle tekst boxe, men den skal også vælge hvilken dropdown value der skal være valgt.

men når jeg kalder
ex
DropDownList_Main.SelectedValue = str_Main;

så laver den en fejl, som jeg går udfra kommer fordi at værdien ikke findes i dropdown listen, og det gør den ikke fordi at min sqldatasource ikke har lagt sine info ind i dropdown menuen..

så hvordan kan jeg få min funktion på .cs siden til først at kører når jeg ved at hele siden er loaded..??

håber i forstår hvad jeg mener..??

på forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede mcnovy Nybegynder
07. april 2008 - 13:11 #1
lukker og smider den over i den rigtige kategori..
sorry..