Avatar billede cecili3 Nybegynder
02. april 2008 - 20:55 Der er 1 kommentar

Hvordan formatere jeg?

Hejsa
Jeg har fået en virus på min computer som forhindre mig adgang til internettet og generalt alt hvad der med internet at gøre. Det vil sige at når jeg skal ind i nogen internets indstillinger går den i stå og svarer ikke. Min computer er også blevet utrolig langsom, og mange af mine programmer svarer ikke. Så nu ser jeg det som min eneste mulighed at formatere min computer da jeg har prøvet en hel del nu.
Jeg har en Windows Vista, og jeg husker ikke jeg har brændt en CD til at formatere min computer med.
Hvis jeg ikke har en CD hvilket jeg virkelig håber jeg har, er det så en måde at formatere computer på?
Når computeren så er formateret er den så fuldstændig renset fra Virus?

Håber virkelig der er en der kan hjælpe? :/

M.V.H Cecilie Rasmussen
Avatar billede mugs Novice
02. april 2008 - 21:00 #1
Jeg vil anbefale, at du lukker dette spørgsmål, og opretter et nyt enslydende i denne kategori. Så er jeg sikker på du får hjælp:

http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Virus/