Avatar billede kaad87 Praktikant
02. april 2008 - 15:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort går i sort

Har smidt et gammelt grafikkort i en gammel acer-masikne og prøver derefter at smide skærmkortet i grafikkoret, men skærmen er bare sort.

Folk fortæller mig at jeg skal ind og pille ved noget inde i BIOS, men kan ikke selv finde det.

Nogen der kan give mig en lille guide til være jeg præcis skal gøre?

Jeg har denne version af Bios:  http://www.pcworld.dk/modules/davinci/getfile.php?id=624
02. april 2008 - 15:15 #1
... skal det forståes på den måde at "gammel acer-maskine" har On-Board Grafikkort men du vil sætte en andet i istedet ? Og der tilsyneladende IKKE kommer noget som helst ud DREFRA ? Men der kommer normalt noget ud fra On-Board udgangen...
Avatar billede kaad87 Praktikant
02. april 2008 - 15:28 #3
Ja den kørte på onboard før.. Og det kører fint. Den har aldrig haft noget grafikkort i.

Skal nok lige få lukket dem der.
02. april 2008 - 15:38 #4
... check/kig i BIOS om der er noget med grafikkort 'valg' ell. lign. ...
Avatar billede kaad87 Praktikant
02. april 2008 - 15:46 #5
Er der jeg har prøvet, men synes ikke jeg kan finde noget. Og tør ikke rigtigt at pille ved for meget.
02. april 2008 - 17:27 #6
... så er det bare om det omtalte 'løse' grafikkort virker i det hele taget ?
13. oktober 2010 - 16:05 #7
(Er den stadig i 'sort' ?)
Avatar billede kaad87 Praktikant
26. oktober 2010 - 11:24 #8
j