Avatar billede senior54 Novice
02. april 2008 - 00:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

10 domæner på web10

På web10 hjemmeside skriver de at der kan ligge op til 10 domæner på hver af webhotel. Vil det sige at der kan ligge 10 forskellige selvstændige domæner på samme webhotel??
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. april 2008 - 00:49 #1
Ja..

De skriver:
Har du flere domæner, kan vi tilbyde dig en unik løsning. Du kan tilføje op til 10 domæner til dit webhotel via kontrolpanelet. Det betyder at du faktisk har 10 webhoteller i 1 webhotel. Du kan løbende købe domæner og tilføje dem til dit webhotel. Der er e-mail til alle domæner.

Skal du bruge mere plads og flere domæner skal det købes i kontrolpanelet.
Avatar billede it-dk Nybegynder
02. april 2008 - 05:57 #2
Personlig er mine erfaringer med web10 ikke gode. Men du skal huske at man får hvad man betaler for.
Avatar billede leif Seniormester
02. april 2008 - 08:49 #3
Jeg har haft en kunde som desværre ønskede at der blev brugt web10, men da vi ville tilknytte et ekstra domæne vidste deres support ikke om de skulle lave nogen ændringer da det da var nok at vi pegede et cname på det eksisterende domæne (De kører med Delte IPadresser, så nej den løsning virker ikke), deres support er ikke til at råbe hurra for. Men okay, det er billigt, men du får generelt hvad du betaler for.

Deres oppe tid på Web og DB er OK (Sidste måned ifølge mine beregninger ligger den på ca. 99%, men hastigheden til Databasen er ikke altid at råbe hurra for. Kender ikke deres Mailservice da lige netop denne del ligger et andet sted.
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. april 2008 - 09:16 #4
Det er sådan det er ment, men det virker ikke - Hvad kan man forvente for en ½ liter sodavand om måneden :)
Avatar billede senior54 Novice
06. februar 2012 - 22:58 #5
Lukker dette spørgsmål