Avatar billede newbie.dk Praktikant
30. marts 2008 - 14:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webhotel til den lille familie - erfaring med disse to

Jeg skal til og have oprettet min egen e-mail-adresse, altså jeg skal have købt et domæne.
Så jeg er primært på jagt efter et mail-hotel, men synes det kunne være sjovt med lidt plads til en lille side også.
Jeg har søgt både her og på internetplads.dk, og fundet disse to som lyder rimelig okay.
Hvad er jeres erfaringer med www.unoeuro.com og www.webdomain.dk?
Er de nogle stabile firmaer med en okay oppetid og hvad man ellers skal tænke på?

Jeg har i dag mail ved TDC - og her virker det jo altid. Men jeg betaler 39 kr. pr. måned for det - så derfor vil jeg til at have mit eget domæne.

Håber i kan hjælpe med lidt input. Og hvis i har andre forslag er de selvfølgelig velkommen.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. marts 2008 - 16:02 #1
unoeuro er fint stabile, de har dog lidt knas med den mysql vi bruger min. minutter hver uge, men vi benytter også websitet internt alle dage fra 7-18, så derfor opdager vi det måske hurtigere end andre.

Udenfor dette tidsrum kender jeg ikke til stabiliteten og mail er igennem et andet sted :)
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
30. marts 2008 - 16:12 #2
Der er jo også one.com
Det er noget med 300 plus lidt mere for et år ;o)
Avatar billede it-dk Nybegynder
31. marts 2008 - 17:45 #3
Jeg har prøvet en del webhotel firma gennem tiden. Jeg har ikke haft de bedste erfaringer med webdomain.dk - tror det er cliche der står bag. Jeg bruger idag selv www.intergate.dk og www.unitspeed.dk. De 2 udbyder er jeg yderst glad for.
Avatar billede newbie.dk Praktikant
02. april 2008 - 22:52 #4
Mange tak for jeres svar. Jeg har valgt unoeuro.
Så bacardi vil du ikke ligge et svar.
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. april 2008 - 23:08 #5
Svar..