Avatar billede andersen-ad Nybegynder
19. marts 2008 - 10:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke gemme aftaler i kalender i outlook 2003

Det sker flere og flere gange at når jeg forsøger at gemme en aftale i min kalender i outlook 2003, så kommer der en boks med en fejlmeddelse der lyder: Emnet kunne ikke gemmes.
Hvis jeg genstarter min computer og prøver igen får jeg som regel lov, og så går der lidt tid så må jeg ikke igen.

Nogle der ved hvad der er galt og hvad der kan gøres ved det?
Avatar billede lx2ba Novice
22. marts 2008 - 10:22 #1
Nu har jeg installeret Office2007, så det bliver et forslag efter hukommelsen. I menuen hjælp i et Office2003 program, klikker du på "Reparer...." - men du skal være opmærksom på, at det kræver, at du har din CD med Ofice installationsfilerne parat. Det synes jeg, at jeg kan huske, var en ganske effektiv måde at få løst dén slags problemer på  :<)
God Påske!
Birger
Avatar billede andersen-ad Nybegynder
30. maj 2008 - 08:36 #2
Lukket