Avatar billede tonika Nybegynder
17. marts 2008 - 21:15 Der er 1 løsning

skærm - ikke til tv

Hej,

Jeg skal have købt en ny (flad)skærm. Den skal ikke bruges til almindeligt tv og jeg går derfor ud fra at det ikke er nødvendigt med en såkaldt tv-tuner.
Det eneste min skærm skal kunne er at arbejde sammen med min playstation 2, video og dvd (sidste to er begge scart).
Mit spørgsmål er så, hvis jeg køber en almindelig lcd skærm (uden tuner osv.) kan jeg så få tilsluttet de ting? - hvis ja, hvordan? (går stærkt ud fra der ikke er en scart udgang fra en alm. pc skærm)
Det lader jo til at pc skærmene er meget billigere end de såkaldte lcd fjernsyn. (min nye skærm skal ikke være større end 19-22")
Hvis nogen kan hjælpe takker jeg på forhånd!
Avatar billede tonika Nybegynder
19. august 2010 - 12:32 #1
lukker