Avatar billede nc85 Nybegynder
10. marts 2008 - 11:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

substring-before?

Hejsa alle...

Jeg har en streng der ser sådanne ud:

/files/Document Backgrounds/BgRightSideBox.jpg" />

Jeg udskriver den sådan her: <xsl:value-of select="substring-after(DocumentEdition/Fields/Field[@Name = 'BgPicture'],'src=&quot;')"/>

Problemet er jeg kun skal have fat i det der er inde for klammerne...

Har prøvet at gemme det i en variabel, også gøre sådanne her:

<xsl:variable name="bgGraphic">
            <xsl:value-of select="substring-after(DocumentEdition/Fields/Field[@Name = 'BgPicture'],'src=&quot;')"/>
        </xsl:variable>

        <xsl:value-of select="substring-before($bgGraphic,'src=&quot;')" />
-----------------------------------
Men det virker ikke rigtigt...

Hvad gør jeg lige for at få fat i stien??
Avatar billede nc85 Nybegynder
10. marts 2008 - 12:22 #1
fandt ud at det, lukker
Avatar billede jokkejensen Novice
11. marts 2008 - 12:57 #2
DocumentEdition/Fields/Field[@Name = 'BgPicture']//@src

Er lidt smukkere, og fungere fint i synkron.via.. Så har du ikke brug for substring.

/JJ