Avatar billede leif Seniormester
09. marts 2008 - 09:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Acceptere et svar før Lukning

Hej,

Hvad er grunden til at man ikke "æder" pointne før man lukker, det er da træls at skulle trykke på et spm. som står som åbent, men efterfølgende få af vide at det er lukket.

Fx.: http://www.eksperten.dk/spm_lukket.phtml?qid=822879 som man pænt kan se i oversigterne.

/Leif
Avatar billede peet-49 Novice
09. marts 2008 - 09:10 #2
Sådan har det altid været, synes også det er dum ide ikke, at tage pointene fra spørger.
Avatar billede leif Seniormester
09. marts 2008 - 09:28 #3
Ja, jeg ved godt det altid har været sådan, men det er jo ikke ens betydende med at jeg enig med den måde det gøres idag.

Brugeren vil jo alligevel aldrig kunne komme til at bruge sine point for spørgsmålet igen, men de vil stå som åbne point og bare stå der til evig tid
Avatar billede snowball Novice
09. marts 2008 - 10:59 #4
Spørger får rent faktisk sine point igen, hvilket man kan se ved at kigge på hans "point regnskab" - http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=madseksperten

Men jeg er enig i, at lukning af spørgsmål kan håndteres på en bedre måde. Dog mener jeg stadig spørgsmålet kan være synligt, men at det markeres bedre som værende lukket af Admin/CoAdmin. Hvis vi blot fjerner spørgsmålet fra listerne, så tolker de fleste som om at spørgsmålet er "blevet væk" og så opretter de det igen. Det undgår vi som regel ved at man får at vide hvorfor spørgsmålet er blevet lukket når man forsøger at læse det.

Snowball / Admin
Avatar billede leif Seniormester
09. marts 2008 - 11:12 #5
Okay, jeg synes bare jeg så på en anden at det stadig stod som Ude efter at CoAdmin havde lukket det.

Det lyder som om at vi er enige.

Tak for svar
Avatar billede arne_v Ekspert
10. marts 2008 - 02:04 #6
sort flag !
Avatar billede snowball Novice
10. marts 2008 - 08:36 #7
I Eksperten V3 var de røde - der kan stadig filtreres på det, men jeg ved ikke hvorfor man gik helt væk fra den metode i denne version.