Avatar billede jacgeld Nybegynder
08. marts 2008 - 18:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

søger manual eller video hjælp til Autocad MEP

hejsa.
Leder efter manualer eller videoer til at komme igang med MEP.
Også så skal det være gratis
Avatar billede mismis Nybegynder
08. marts 2008 - 23:39 #1
der er en hel stak her at starte på du

god fornøjelse

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=9493064&linkID=9240935

mis
Avatar billede jacgeld Nybegynder
09. marts 2008 - 13:28 #2
hej mis og tak for svaret. Har dem allerede, men synes ikke, der rigtig er noget. De øvelser der er om fx ventilation, er på ca 12 trin og slutter derefter, så det kendskab man får sunes jeg er meget ringe, så hvis du eller andre kender andre steder, hvor de går mere i dybdet, hører jeg gerne fra jer.
Avatar billede mismis Nybegynder
09. marts 2008 - 14:13 #3
jamen hvis du har gået igennem de trin i de tutorials der er det jo lidt svært for mig at vide hvor du er ellers så jeg kan målrette noget på dig
hmmm

mis
Avatar billede jacgeld Nybegynder
09. marts 2008 - 14:28 #4
Det rigtig, fandt det også efter jeg havde lagt spørgsmålet ind.
De tutorials man kan hente, forklare meget om, hvordan man laver en projektmappe og arbejder i de forskellige workspaces og kun ganske lidt om hvordan man tegner og bruger de nye kommandoer i MEP, som jeg kan se.
Jeg skal nok overføre point til dig, men lader lige spørgsmålet stå åbent en uges tid endnu.
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
21. marts 2011 - 06:01 #5
På denne side fandt jeg hjælp til autocad på dansk.
http://cadshop24.dk/produkter/25-downloads/63-dansk-hjaelp-til-autocad-2011/

håber det kan hjælpe en og anden.