Avatar billede fromsej Praktikant
08. marts 2008 - 08:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjerne kommentar til artikel

Der er en der har misforstået meningen med kommentarer til artikler, i dette tilfælde er der lagt sine logs ind som kommentar.
Er det muligt at få den fjernet?
http://www.eksperten.dk/artikler/1123
Kommentaren er lagt af marathonmann

Pft.
Fromsej
Avatar billede snowball Novice
08. marts 2008 - 11:55 #1
Jeg kan se der faktisk er 2 brugere der har gjort det den samme dag.

Jeg forsøger at få dem fjernet.

Snowball / Admin
Avatar billede fromsej Praktikant
10. marts 2008 - 20:41 #2
Den ene har jeg fået fjernet selv, men den anden er der stadig, har du glemt det?
Jeg ved godt at det er en mindre ting, men jeg regner fuldt og helt med dine evner som "mirakelmand".*S*
Avatar billede snowball Novice
10. marts 2008 - 22:28 #3
Sorry, kom væk fra at få skrevet en mail om det, men det er gjort nu ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
11. marts 2008 - 16:07 #4
Tak, så håber vi det gør tricket. :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
11. marts 2008 - 18:33 #5
Jeg fik så spørgsmålet om hvordan, det kan jeg ikke svare på, måske du kan kaste lidt lys over det.*S*
http://www.eksperten.dk/spm/821135