07. marts 2008 - 15:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændring af brugernavn også i Top 10 lister

Hejsa

Jeg har forsøgt at ændre mit navn fra "flemmingdahl" til noget andet, og det går også fint nok. Men i de grupper, hvor jeg er i Top 10, der står der stadig "flemmingdahl" og når jeg klikker på navnet, så linker det ikke tilbage til min profil.

Nu har jeg rettet mit display navn tilbage, men da jeg hedder noget andet, så kunne jeg godt tænke mig at rette navnet og at det slår igennem alle steder.

Er det en fejl eller kun et spørgsmål om, at en sådan opdateringen tager tid?
Avatar billede arne_v Ekspert
07. marts 2008 - 16:02 #1
Nogle af statistikkerne bliver opdateret af et natligt batchjob.
Avatar billede snowball Novice
07. marts 2008 - 19:25 #2
Ja, prøv og lav dit navn om, og så lige gi' den weekenden over til at falde på plads.

Vi har dog før set problemet med at de oversigter bliver gemt lige lovlig meget ;)

Snowball / Admin
07. marts 2008 - 21:52 #3
Tak for jeres responce - det afprøves