Avatar billede cortx Nybegynder
02. marts 2008 - 23:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Stor samsung - høj kvalitet

Hej eksperter! :)

Jeg sidder her med omkring 3000 kr, og vil købe en ny skærm. Jeg vil have en samsung, og den skal være både selvfølgelig stor 21-24" - høj kvalitet både til billedredigering, grafisk design og de nye krævende spil. Uden højtalere og SORT vel og mærke. Kunne muligvis også godt tænke mig at selve "billedet" er med "glans"? :)

Er det noget i kan hjælpe mig med? Jeg har kigget rundt på samsung.dk, men da jeg ikke har forstand på skærme, virker det lidt nyttesløst for mig at blive ved med at kigge og bare blive mere og mere vild efter de store fede.

På forhånd tak,
Rasmus Henriksen
Avatar billede cortx Nybegynder
24. marts 2008 - 06:18 #1
...
Avatar billede cortx Nybegynder
24. marts 2008 - 06:18 #2
...