Avatar billede sholm Nybegynder
28. februar 2008 - 08:15 Der er 1 løsning

Overfør mails fra exchange til c#/mssql

Hej

Jeg har en exchange 2003 server som jeg gerne vil tilgå fra c# og hente nye mails fra en bestemt box og overføre dem til en database.

Mit problem er at jeg ikke kan finde nogen måde at gøre dette på.

Jeg kan hente mails osv. fra outlook med interop, men det skal køre på en server der ikke har outlook installeret så jeg vil gerne hente mails direkte fra exchange.

Jeg har kigget lidt på webdav, men det er vist lidt for langhåret til mig.

Nogle ideer?
Avatar billede scarface335 Nybegynder
03. marts 2008 - 09:14 #1
Prøv at søge på MSDN også webDAV, jeg bruger WEBDAv, til at hente kalender aftaler ud fra exchange server, og det fungere fint.
Se evt følgende link

http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/aa123571(EXCHG.65).aspx