Avatar billede simsen Mester
23. februar 2008 - 20:12 Der er 1 løsning

Opdeling af solution

Hej,

Jeg har en solution kørende på en web hotel. Det jeg har brug for, er at opdele og køre enkelte dele......Jeg ved bare ikke lige hvordan det gøres i praksis.

Min website ser ud som følgende:

App_Code
..HovedTekst1.cs
..HovedTekst2.cs
..Mappe1Tekst1.cs
..Mappe2Tekst2.cs
Mappe1
..Default.aspx
..Side1.aspx
Mappe2
..Default.aspx
..Side1.aspx
Default.aspx
Side1.aspx

Altså jeg har en side, hvor jeg har 3 ting inde på den side - hver ting er hver sit område, der faktisk ikke har noget med hinanden at gøre. Derfor vil det altid kun være et af områderne (enten hoveddelen, Mappe1 eller Mappe2 delen), jeg skal rette i.

Hvordan kan jeg få opdelt min solution, så jeg er fri for at builde HELE solutionen hver gang, jeg har lavet en ændring i f.eks. Mappe1 men hvor alle 3 dele stadig kan køre på samme web hotel?

Der min bekymring går - er at alle cs (klasse) filerne skal jo ligge i app_Code mappen.....

mvh
simsen :-)
Avatar billede simsen Mester
28. februar 2008 - 12:48 #1
lukker