Avatar billede kongfjong Nybegynder
22. februar 2008 - 21:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Test i IE6 med Vista installeret

Hej, jeg er ude efter en metode til at teste sit design med IE6, når man har Vista installeret. Kan ikke køre andet end Vista på min comp, så er en smule desperat:)
Avatar billede stone Forsker
22. februar 2008 - 21:19 #1
Kan du ikke lægge det ud og lade dem med IE6 kommenterer
Avatar billede kongfjong Nybegynder
22. februar 2008 - 21:40 #2
Jo men det giver mig ikke muligheden for, under udvikling, at følge med konstant og jeg vil være afhængig af andre hele tiden:) Det er lidt besværligt at bede om screenshots konstant, fordi IE6 er så forskellig fra IE7. Og fra FF for den sags skyld:)
Avatar billede enya Nybegynder
22. februar 2008 - 21:43 #3
Har ikke forstand på det desværre.. :( Men måske kan du finde noget brugbart i flg. debat..? http://www.eksperten.dk/spm/820452
Avatar billede kongfjong Nybegynder
22. februar 2008 - 21:55 #4
Tak for forslaget, håber dog der findes andre løsninger:)
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2008 - 22:42 #5
Jeg kan ikke huske præcis hvor jeg fik min version fra - men IE6eolas gjorde tricket for mig; http://browsers.evolt.org/download.php?/ie/32bit/standalone/ie6eolas_nt.zip
Avatar billede kongfjong Nybegynder
29. februar 2008 - 14:20 #6
Tak for hjælpen keysersoze:)