Avatar billede carstensuurland Nybegynder
22. februar 2008 - 01:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprette et HTML dokument ud fra kilden

Hej Eksperter

Jeg har HTML kilden fra et WebRequest gemt i en string variabel.
Jeg vil gern have denne kilde læst ind i "et eller andet objekt" som giver mig et HTMLDocument objekt jeg kan spørge på osv.

Jeg har brug for at kunne afvikle koden fra en DLL hvorfor det ikke er relavant at bruge WebBrowser kontrollen fra Windows.Forms

Nogen forslag?

P.S.: DLL skal laves i .NET 2.0
Avatar billede nielle Nybegynder
22. februar 2008 - 08:05 #1
Der er ikke noget som forhindre at man bruger en WebBrowser kontrol i en DLL. Den behøver jo ikke at være synlig.
Avatar billede kalp Novice
22. februar 2008 - 09:15 #2
du skal gøre som Nielle foreslår og se på WebBrowser klassen, som en almindelig klasse og ikke et gui komponent.
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
27. februar 2008 - 21:54 #3
Hejsa
Tak for svarerne. Jeg mener dog, at jeg har forsøgt det. Problemet med den fremgangsmåde var - så vidt jeg kan huske - at WebBrowser objekterne er sat til at køre single thread. Dermed clasher det med min fremgangmåde...
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
25. juni 2008 - 23:10 #4
Lukket