Avatar billede c-sharp Nybegynder
21. februar 2008 - 13:19 Der er 4 kommentarer

Hvordan ændre jeg standard sprog i VS2008

Hvordan er det muligt at ændre standard sproget i Visual Studio 2008 fr VB til C#?
Avatar billede gnuff Praktikant
21. februar 2008 - 13:47 #1
Gå ind i tools, og import/export settings, og reset alle settings, så kan du bare vælge nyt sprog
Avatar billede c-sharp Nybegynder
21. februar 2008 - 14:18 #2
Jeg har valgt optimeret til webprojekter skal jeg så vælge c# istedet? Også er den vel lige pludselig ikke optimrete til webprojekter mere eller hvad?
Avatar billede sherlock Nybegynder
22. februar 2008 - 00:21 #3
Når du opretter et nyt projekt/website, vil VS vælge det sprog, du anvendte da du oprettede dit sidste projekt. Der er ikke en indstilling til det.
Avatar billede gnuff Praktikant
22. februar 2008 - 05:19 #4
VS opretter automatisk standard indstillinger for det sprog du vælger at bruge, så vil du bruge et andet, skal den jo oprette nye indstillinger, så derfor reset de gamle, og vælg nyt sprog